Monday, September 15, 2008

aku . bosan .

Entry kedua..(baru kedua??)

Hari nie hari isnin..
Malasnya aku nak buat keje..aku rasa bkn aku jer..semua group aku kut..semua masih takde mood angkara berita yg kitaorg dapat hari sabtu lps..ntahlah,sampai bila aku nak bertahan kat sini..selagi tak dapat peluang yg lebih bagus kut..
Terasa sgt bila PH dh takde kat sini..slalunya dia la yg akan backing kitorg..yg ada sekarang mcm tak tau buat keje jer…apalah nasib..

Smlm..mak tepon..
Dah amik tiket ke?...
BLOM..mak mula bising2..
Bkn aku tak nak amik..tiket terus ke kg dah abih..
Tiket tambahan ntah bila nak ader..
Aku masih berkira2 samaada nak ke penang dulu atau ke perak..
Nntla aku pk blek..hehehe..
Tapi aku mmg akan balik..cuti thn nie pun tak cnfirm lg..
Ingatkan 29 dah start cuti…bleh jugak aku blek dlm 27 hb..tapi bila memo keluar,rupa2nya 30 hb baru start cuti…tgklah nnt camner..

aku masih konfius..
bila patut aku balik yer???

No comments: