Thursday, September 18, 2008

cerita . hari .ini

erm..
skrg mood utk bekerja makin takde..
yg ader mood nak beraya..
hehehe..keje pun buat main2 jer..(",)
hari ini..
aku kelam kabut nak mencari tiket..
itulah..
dah last2 minute baru nak ingat tiket..sblom ni wat tak tau jer..
so,dari pg keje aku call tanye pasal tiket..
yg aku asik dgr..
tiket 27/28/29/30 semua dah abih..
ingatkan kalo ke penang sng la nak dapat tiket..
rupa2nya sama jer..
aku dan give up dah..
ingatkan beraya di kl..
oh ..TIDAK!!!!
tak sanggup aku nak stay sini sorang2..
disebabkan aku tak sanggup beraya kat sini sorang2..
aku call..call..call..dan terus call..
akhirnya aku dapat 2 pilihan..
1-ke butterworth 26/9 2330
2-ke perak 28/9 2330
aku confuse nak amik yg mane satu..
kalo 1- last ticket,
aku kena nek bas skali lg utk ke kg aku
so duit tiket dah berganda..
aku akan penat mengangkut barang..
aku susahkan akak aku nak amik pg2 buta..
kalo 2 - ader 13 tiket lg
aku bleh amik seat sorang2
terus sampai ke kg halamanku..
smpi pun dah pg so sng nak amik cab..
ikutkan,akak aku suro singgah png dulu..
apepun,aku tepon ayah aku..
akhirnya aku amik pilihan yg kedua..
so lame lglarr aku kat kl nie..
....
erm..aku sbnrnya baru balik dari amik tiket kat puduraya..
aku penat~

No comments: